GTA.cz
Strana:<131132133134135136137138139140141>
Jdi na: / 205

Problém s postavou v GTA Online Miroslav Biarinec| 08.10.2013 10:27

Pokud máte existující postavu, kterou jste si již jednou vytvořili, ale vidíte jen prázdný slot, vraťte se do příběhového módu a znovu zapněte GTA Online přes Pause menu. Nevytvářejte znovu novou postavu v prázdném slotu!

Pokud se Vám objeví hláška "The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable", nevytvářejte postavu. Ani nemačkejte "Retry". Namísto toho se vraťte do příběhového módu a zkuste to znovu.

V R* pracují na trvalém odstranění tohoto problému.


GTA V Patch 1.0.2 Miroslav Biarinec| 04.10.2013 16:28

Patch opravující některé potíže v GTA Online byl ohlášen na dnešní den. Majitelé PlayStation 3 si jej již mohou stáhnout při spuštění hry. Má 39MB.
V dalších dnech však očekáváme další opravy.


Rozhovor se Stevenem Oggem Miroslav Biarinec| 03.10.2013 20:19 |zdroj: Buzzfeed



Novou hvězdou hry Grand Theft Auto V, která již Rockstar Games vydělala miliardu dolarů, je nepopiratelně Trevor. Jako jedna ze tří hratelných postav ztělesňuje Trevor chaotickou duši hry, je bezdůvodně agresivní, sexuální a bavící se kriminální kariérou, s citovou slabostí pro utiskované mexické ženy v domácnosti.

A Steven Ogg je Trevor. Ogg, kanadský televizní a divadelní herec, zapůjčil postavě nejen svůj hlas, ale zjevně i svůj vzhled a dělá z kresleného a nadsazeného Trevora něco uvěřitelného. Což ovšem neznamená, že má s Trevorem vše společné, jak nám prozradil minulý týden:

Jaká byla dosud odezva na vaši práci jako Trevora?

Steven Ogg: Bylo to skutečně úžasné! Byl jsem nadšený, že fanoušci GTA reagovali na provedení tak pozitivně.  Užívají si jeho impulzivní, psychopatickou podstatu a libují si v jeho humoru - to rád slyším! Chtěl jsem jeho postavu udělat mnohorozměrnou a fanoušci na to reagují. To je skvělé!

Hrál jste hru nebo to máte v plánu?

SO: Nehrál jsem ji, ale vložil jsem ji do konzole a sledoval začátek. Když se pokouším ovládat jakoukoli postavu ve hře, obvykle narážím stále dokola do stejné zdi. Ale rád bych to sledoval!

Jak moc se vaším hraním Trevorova postava změnila? Jinými slovy, od původní předlohy k současnému provedení ve hře?

SO: Trevor se rozhodně vyvíjel (nejsem si jistý, jestli je to správné slovo, jak popsat Trevorovu změnu) tím, jak jsem ho hrál. Jemné rozdíly a charakterové rysy, které se začínají projevovat - jeho chůze, způsob řeči, reakce, rozhodně ukazují jeho vývoj v průběhu hry. Pokud by tu byly věci o postavě Trevora, kterým bych nerozuměl, snažil bych se je pochopit.

Měl jste nějaké obavy ohledně hraní postavy, která dělá tak hrozné věci?

SO: Jaké hrozné věci? Chcete mi tvrdit, že Trevor dělá odsouzeníhodné věci?  Ha ha. Můj první den střílení byl jeden z nejagresivnějších a nejživějších činů, a to nastavilo laťku. Ne, nikdy jsem se neobával, protože to je hraní - je to stejné, jako když jsem ve dvanácti letech v divadle předstíral, že jsem britský voják se zbraní a bodákem - je to hra.

Byly tu nějaké scény, které bylo obzvlášť těžké zahrát?

SO: Někdy byla výzva najít skutečnost jako herec v jinak zdánlivě bláznivém, psychotickém světě, kde jsem říkal a dělal některé šokující věci. Ale vždy to bylo úžasné, protože mám rád možnost zahrát něco, co pro mě jako pro herce není vždy snadné nebo správné.

Nechal jste se při ztvárnění Trevora inspirovat jinými vystoupeními?

SO: Vliv určitě měl výkon Toma Hardyho ve filmu Bronson. Byl schopen jít cestou psychopata a baviče, zatímco si na temných místech zachovával svůj smysl pro humor. Jsem vždy inspirován intenzitou a těmi, kteří se pyšní tím, co dělaj í- ať je to herec, malíř, hudebník, spisovatel nebo arborista. Byla tu také skvělá hudba, kterou jsem poslouchal při tvorbě Trevora.

Založil Rockstar Trevorův vzhled na vás? Zcela jistě tu je určitá podoba.

SO: Celé to bylo provedeno metodou motion capture - takže k tvorbě Trevora pomohlo nahrávání obličeje, těla a hlasu. Vemte jakékoli představení z televize nebo filmu - zachyťte pohyb - a to je v podstatě to, co s námi herci udělal Rockstar.

Postava Trevora ve hře se zdá být zaměřená na hráče a hráčskou kulturu; je to zábavná postava, charakteristická značka hry. Co si o tom myslíš?

SO: Naprosto chápu, proč je Trevor zábavnou postavou a charakteristickou značkou hry - přesně to se ode mě jako od herce vyžaduje. On je ten, který koná, mluví, jedná a reaguje podle toho, jak se cítí, bez jakýchkoliv důsledků.  Někdo může namítnout, že postava, která představuje dělání věcí a působení utrpení bez následků je zavrženíhodná, ale já nesouhlasím. Lidé hrají tyto hry, aby unikli, osvobodili se od útisku, který možná prožívají ve svých běžných životech. Kdo nikdy nechtěl zareagovat na hrubou osobu, násilníka nebo kohokoli, kdo vám zkazil den a vzal z něj veškerou radost? Trevor to hráčům přináší zpět - budete ztvárňovat každý impulz a touhu.


 

Jak tě Rockstar objevil?

SO: Bylo to formou konkurzu. Můj agent mi domluvil schůzku, proběhlo nahrávání s vedoucím castingu, o několik týdnů později jsem byl požádán, abych přišel znovu a tak to vše začalo.

Jaký byl konkurz?

SO: První konkurz byl stejný jako každý jiný - stojíte před modrou obrazovkou a hrajete s vedoucím castingu, který s vámi čte. Další část byla trochu odlišná, protože chtěli vyzkoušet různé kombinace herců. Když jsem s Nedem Lukem, který ztvárňuje Michaela, vstoupil do místnosti, okamžitě mezi námi něco bylo. Oba jsme mezi námi cítili určitý druh chemie, True West s určitou dávkou mužské agresivity. Cítili jsme se dobře, ale opustíš pokoj a je to pryč. Naštěstí pro mě, Rockstar souhlasil.

Zkoušel jsi někdy pervitin? Speed? Pomohlo ti to při ztvárnění Trevora?

SO: Ne. Neberu drogy. Mám radši pivo a víno. Ztvárnění Trevora bylo hraní - věř slovům a akce tě dostane tam, kam potřebuješ.

Bylo nahrávání Trevora odlišné než u jiných her, na kterých jsi pracoval? V čem?

SO: Toto byla moje první hra takové velikosti  a moje zkušenosti jsou minimální. Nahrávání proběhlo z 90 % během zachycování pohybu, kdy jsme byli oblečeni do speciálního oblečení a naše obličeje, těla a hlasy byly nahrávány najednou. Při nahrávání ve studiu byla vždy legrace- scénář, mikrofon, obraz a jde se na to.

Překlad: Ricky


GTA V: První opravy hry Miroslav Biarinec| 01.10.2013 21:12



Spolu s aktualizací umožňující hrát GTA Online se v malém souboru schovává i první patch hry.

  • Oprava problémů v rozhraní internetu na mobilním telefonu po dokončení hry, nebo během opakování mise
  • Oprava pro Vanilla Unicorn, který občas zůstává uzamčen
  • Oprava problémů s penězi kdy mohli klesnout do mínusu a tak zůstat
  • Oprava pro mise Epsilon programu
  • Oprava problému, kdy se vzducholoď po objednání neobjevila (sběratelské edice)
  • Oprava problému se zmizením uloženého vozidla a také jeho mizejícího tuningu
  • Oprava několika chyb na mapě spolu s dalšími různými opravami chyb

     


GTA Online spuštěno Miroslav Biarinec| 01.10.2013 13:38

GTA Online je oficiálně spuštěno. Čeká na Vás spousta hodin zábavy v Los Santos před událostmi hry GTA V.
GTA Online - multiplayer GTA V se aktivuje stažením patche, který má 39MB - PS3 a nebo 59MB - X360.
Aktuálně se přihlašuje velké množství lidí a tak může chvilku trvat než se to povede i vám. Mějte prosím trpělivost.
Zde najdete aktuální odpovědi od podpory R* k problémům se spuštěním.

A na ukázku tu máme uvodní intro, kde Vás přivítá Lamar.


Strana:<131132133134135136137138139140141>
Jdi na: / 205

vyhledávání

reklama

screenshoty dne

Screenshot dne
Parkour - Tobias1102_SK

editorial

Grand Theft Auto 6 se nám po sakra dlouhém čekání již oficiálně ukázalo. Dočkáme se ale odložení, nebo to tentokrát nenastane? Možná, že už není čím hráče překvapit, možná ale bude GTA 6 zas pořádný gamechanger. Těšíte se také? :)

Šéfredaktor

návštěvnost

odkazy

naše ikona

GTA.cz

partneři


Online hokej manažer - Zahraj si skutečný hokejový manažer!
3D wide HD wallpapers tapety na plochu

Vyťukej.cz

Zobrazit vše

Zahrajte si hry online hned teď!