Dan Houser v rozhovoru pro NY Times Miroslav Biarinec| 11.11.2012 18:42 |zdroj: NY Times
NY Times vyzpovídali v malém rozhovoru o hrách Dan Housera z Rockstar Games. Otázky byly mířeny i na GTA V. Nyní Vám přinášíme jejich přibližné znění i s odpovědí. Omluvte nepřesný překlad.
Dan v předchozí odpovědi zmínil svoji vizi. Vizi jak bude interaktivní zábava v budoucnu vypadat.
Otázka: "Jaká je vize?"
Odpověď: "Je to věc, kterou se snažíme realizovat s touto hrou. Svět přivedený k životu. Svět, ve kterém můžete existovat, prozkoumávat ho, s nějakým tím příběhem. Svět, který existuje a zároveň neexistuje. Udělali jsme něco co tak trochu je Los Angles a trochu není. A záměrně nejde o žádnou přesnou replikaci.
Chtěli jsme něco co tématicky funguje k prostředí bankovních lupičů.
Otázka: "Jak pomůže tří-postavová struktura hry dostat se blíže k vašim ambicím, které máte?"
Odpověď: V konceptu byl nápad na tři samostatné příběhy v jedné hře. Další myšlenka byla ta aby se jeden nebo dva příběhy neprotínaly, ale aby byly kompletně protkány v jeden. Je to pocit, že jde o skutečný příběh. Můžete hrát soušasně za kladného hrdinu i záporáka.
Otázka: "V této fázi, co ještě zbývá na Grand Theft Auto V udělat?"
Odpověď: Vášnivě upravujeme, opravujeme, odstraňujeme, nahrazujeme, přidáváme. Je to jako kdybyste psali knihu a udělali dva miliony pravopisných chyb. A musíte je jednu po druhé opravit. Ale jakmile to funguje, můžete sedět a dívat se na ten fungující svět. Stále v tom nacházím tu magii. Nedostanete to nikde jinde.
Život by to mohl být falešný, ale je to stále nejblíže kam jsme se zatím v tomto živém uměleckém díle dostali.