Tvorba modelů v Zmodeleru - 1. část AnhHai | 06.04.2008
Pokud byste měli problémy, tak můžete kontaktovat autora návodu. Návod zatím není hotový a postupně se bude přidávat. Poslední update: 5. 2. 2006.
Autor: D.A.N.O
Email: d.a.n.o@centrum.cz
ICQ: 303571685
Autor: D.A.N.O
Email: d.a.n.o@centrum.cz
ICQ: 303571685
1. část - Úvod
Tento návod vám pomůže k tomu, abyste si mohli po dokončení tohoto návodu vytvořit své vlastní objekty, auta a správně je o texturovat, nastavit collfilles txd a vše se dozvíte v tomto návodu. Jo abych nezapomněl všechny potřebné TEXTURY pro tento model co vymodelujeme si stáhněte TADY a tento návod není pro ty, kteří mají IQ na 0%, „you must anything know“.
Modelovaní/tvorba objektu
Pokud máte otevřený program ZModeler 0.7b tak můžeme začít, jenom upozorňuji tento návod je na program Zmodeler v ČESTINĚ.
1) vytvořte si krychli:

A pokračujte dál na obrázcích máte všechno vysvětleno, takže není třeba nic psát.
a teďka klikněte na objekt cube pravým tlačítkem myši a dejte rename, přejmenujte ho na " zed_1"....... a dál pokračujte podle obrázku, je na nich všechno vysvětleno a když něco bude tak zas vysvětlím
c)