Návod na vkládání aut Michal Deus | 11.09.2008
Vkládáni aut do gta2
Tento návod je pro ty co aspoň umí základy ve windovsu a ne pro retardy co se mě budou ptát co mají dělat před rozkazem otevřít
Otevřete si styed, najděte si adresář gta2/data, v něm si otevřete například wil.sty (první level, název druhého a třetího levelu najdete v readme)
Najděte si číslo auta které chcete změnit a označte ho !!pozor, musí být ve stejné velikosti jako obrázek za který ho vyměňujete, další, v prvním levelu nejezdí car31 takže tam moji 350z nenajdete!!
Poté co označíte car31 dejte FILE / IMPORT / IMPORT IMAGE (import palette je pro auta které ji mají vlastní barvy – je k nim přiložen soubor pal XX.pal , podrobněji v 2. části kterou udělám, takovéto auta obvykle dopadnou tak že jejich barvy jsou ve hře pokažené)
Najděte obrázek auta za které to chcete vyměnit označte a dejte otevřít, obrázek by se měl načíst
nyní následuje deltaset, ten je tu proto aby při nabourání tam nebyl nabouraný kus starého auta, dejte WIEV / DELTAS
Potom IMPORT DELTAS, Najděte deltaset auta které jste vyměnili označte a dejte otevřít, obrázek by se měl načíst
A zobrazí se vám asi takto
Autor: 00_7, http://ptuning.wz.cz
Tento návod je pro ty co aspoň umí základy ve windovsu a ne pro retardy co se mě budou ptát co mají dělat před rozkazem otevřít
Otevřete si styed, najděte si adresář gta2/data, v něm si otevřete například wil.sty (první level, název druhého a třetího levelu najdete v readme)
Najděte si číslo auta které chcete změnit a označte ho !!pozor, musí být ve stejné velikosti jako obrázek za který ho vyměňujete, další, v prvním levelu nejezdí car31 takže tam moji 350z nenajdete!!
Poté co označíte car31 dejte FILE / IMPORT / IMPORT IMAGE (import palette je pro auta které ji mají vlastní barvy – je k nim přiložen soubor pal XX.pal , podrobněji v 2. části kterou udělám, takovéto auta obvykle dopadnou tak že jejich barvy jsou ve hře pokažené)
Najděte obrázek auta za které to chcete vyměnit označte a dejte otevřít, obrázek by se měl načíst
nyní následuje deltaset, ten je tu proto aby při nabourání tam nebyl nabouraný kus starého auta, dejte WIEV / DELTAS
Potom IMPORT DELTAS, Najděte deltaset auta které jste vyměnili označte a dejte otevřít, obrázek by se měl načíst
A zobrazí se vám asi takto
Dejte CLOSE , FILE / SAVE a FILE / EXIT
2. část vkládání palety
v prostředním dolním okně máte palety (jsou tam čísla barev pro textury protože hra jich může mít v jedné palete jen 250 a každá textura potřebuje i další), najděte třeba poslední – 320, protože posledních asi 100 je volných a označte ji
dejte FILE / IMPORT PALETTE, najděte paletu přiloženou k autu (pokud ji potřebuje a má), otevřete ji a paleta by se měla importovat
dole by se vám měla objevit, znovu označte auto ke kterému byla paleta přiložena a …
… dejte IMAGE PROPERTIES
Do řádku s palette napište číslo palety kterou jte vložili (v našem případě 320) a dejte OK, FILE/SAVE a EXIT
Návod od 00_7 chyba v návodu není vyloučena ale obvykle bude mezi vaší klávesnicí a vaší židlí