SA:MP - Pawno - [TUT] Save Clock Jakub Šimo | 21.08.2008
Vetsina hodin, ktere najdete na foru, nebo tady overflooduji server a zpusobuji crash, upravil jsem si clock script ze sa-mp fora, a udelal ho stabilnejsi, server nepada a je to jednoduche tak pokud mate zajem sledujte :
New's
new Text:Hodiny;
forward THodiny();
OnGame/FilterscriptInit
Hodiny=TextDrawCreate(547.0, 24.0, "00:00");
TextDrawLetterSize(Hodiny, 0.6, 1.8);
TextDrawFont(Hodiny, 3);
TextDrawSetOutline(Hodiny, 1);
//------------
SetTimer("THodiny",60000,1);
OnPlayerConnect
TextDrawShowForPlayer(playerid,Hodiny);
Publics
public Hodiny()
{
new hodina,minuta,s,string[256];
gettime(hodina,minuta,s);
if (minuta<= 9)
{
format(string,25,"%d:0%d",hodina,minuta);
}else{
format(string,25,"%d:%d",hodina,minuta);
}
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
TextDrawHideForPlayer(i,Hodiny);
TextDrawSetString(Hodiny,string);
TextDrawShowForPlayer(i,Hodiny);
}
return 1;
}
Tot vse, po pripojeni prvniho hrace se zobrazi 00:00, zakladni, nezmeneny text, po uplynuti jedne minuty, kdy se cas updatuje probehne zmena textu (SetString) a nastavi se na cas serveru, novi pripojeni hraci uz budou mit normalni cas
TUTORIAL By MaverickCZE