SA:MP - Pawno - [TUT] První Jednoduché Příkazy Tomáš Vacula | 21.08.2008
ZAČÁTEK PŘÍKAZU
if (strcmp(cmd, "/balicek", true)==0) {
Podmínka která musí být na začátku každého příkazu
Toto uručuje jaký je to typ příkazu
Příkaz jenž použijete přímo v modu
OBSAH PŘÍKAZU
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"Vzal jste si balicek");
Příkaz (poslaní textu jen jednomu uživateli jenž tento příkaz napsal)
Barva jakou se tento text zobrazí
Text který se zobrazí
GivePlayerWeapon(playerid,31,400);
Příkaz (jenž dá hráči zbraň s určitým počtem nábojů)
ID číslo zbraně
Počet nábojů, které mu budou ke zbrani poskytnuty
KONEC PŘÍKAZU
return 1; }
Ukončuje příkaz
Jednička na konci značí, že ukončuje pouze tento jeden příkaz
Pokud by to byl konec všech příkazů tak se pod return 1; } dává return 0; }
-v případě barvy textu musíte sami "definovat" každou barvu zvlášť a to takto:
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
Příkaz definice obvykle se umísťuje na začátek módu
Název barvy (můžete jsi zde dát i vlastní ale pak to musíte změnit v příkazu)
Je to definice určité barvy HEX číslo (pokud nemáte jak zjistit vlastní barvu tak jsi stáhněte tento program zde)
-pro lenivé jsem připravil pár základních definicí barev:
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA